sobota, 8 lipca 2017

Pink Boxing PARY


Jestem bardzo szczęśliwa, że tyle świetnych dziewczyn zgłosiło się do udziału w akcji :) Sama mogłabym być parą Was wszystkich :) 

Wylosowane (tradycyjnie na karteczkach) pary to:

1. Magdalena Dołęga "Kwiatostan kosmetyczny" i Ania "Perfect Foundation"

2. Alicja "Grrrrlwithcat" i Sisi "Strzeż się pociągu"

3. Terii "Kolorowy świat Terii" i Daria "Miritirllo"

4. Mariola Mazur "Praktycznie kosmetycznie" i Magdalena Musińska "Zdrowa i Piękna"

5. Magdalena B. "Ciekawska Magdalena" i Natalia "Centrum Stylu"

6.  Ewelina Wielochowska "Acne Skin" i Madzia "I love dots"

7. HeyItsAlexK Vlog i Patrycja Interendo 

Przy okazji jeśli ktoś nie zna blogów dziewczyn to musicie je koniecznie zobaczyć! :) A jeśli ja nie znam Waszych blogów to koniecznie zostawcie mi link :) 

Proponuję, żeby paczki zostały wysłane maksymalnie do końca sierpnia, sugerowany koszt to jak zwykle minimum 50 złotych  :)
Buziaki :)

8 komentarzy:

  1. Paru blogów nie znam, więc chętnie je nadrobię ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zaczynam czytać blogi, których nie znam. A jeżeli jeszcze u mnie nie byłaś to gorąco zapraszam :) https://bogusiabloguje.blogspot.com/
    Dopiero od miesiąca prowadzę blog, ale mam nadzieję, że znajdziesz coś ciekawego i dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu przepraszam za spóźnienie - widzę, że brakuje Ci jednej osóbki do parki więc ja chętnie ponownie się zgłoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka znam i czytam, a większość to dla mnie nowość - będzie co nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) a widzę, zę czasu jak marasu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawcie się dobrze :) Miłego kompletowania paczuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! pierwsze rozeznanie mojej pary zrobione ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu