piątek, 26 maja 2017

Pink boxing - wymiana z Perfect Foundation


Dziś pochwalę się co dostałam w pudełeczku wymiankowym od 
Ani z bloga Perfect Foundation w ramach mojej akcji Pink-Boxingowej:)
Zawartość była elegancko zapakowana w pudełeczko, dodatkowo w różową torebkę prezentową:)

Koreańskie cudeńka <3

It's skin Aloe relaxing emulsion - "relaksująca emulsja do twarzy. Zawiera ekstrakt z aloesu, arbuza i ogórka. Działa kojąco i odprężająco oraz wycisza podrażnienia, stany zapalne i nadreaktywność skóry. Doskonale nawilża i odżywia skórę zapewniając jej elastyczność i jędrność"
Po opisie stwierdzam, że nada się dla mnie idealnie <3

Holika Holika Baby Silky Foot Mask Sheet - "regenerująca maseczka do stóp w postaci bawełnianych skarpet"
Koreańczycy wymyślą mask-sheety do wszystkiego :) Właśnie sobie zrobiłam tę maseczkę i stópki naprawdę są gładziutkie i nawilżone :)

Do ciała i włosów:


Planeta Organica Balsam o wszystkich typów włosów olej avocado - "balsam do wszystkich typów włosów, przygotowany na organicznym oleju awokado, nawilży włosy, przyśpieszy ich wzrost i nada im naturalny wzrost. Balsam przywróci włosom piękno i objętość"
Uwielbiam rosyjskie kosmetyki do włosów :)

Bomb Cosmetics - Pina Colada Shower Butter "Myjącye masło pod prysznic pina colada
Lubię takie nietypowe rozwiązania do mycia, a pachnie naprawdę jak egzotyczny drink :P


Babuszka Agafia Maska do ciała czarna torfowa (odmładzająco-ujędrniająca)
Maska do ciała? Jeszcze nie miałam takiego cuda :)

Maseczki


Initiale maska peel off oczyszczanie i regeneracja (drzewo herbaciane, kwas salicylowy, antyoksydanty)
Efektima Wine Therapy hydrożelowe płatki pod oczy
Bielenda Silver Detox
Borghese Active Mud Mask
Uwielbiam maseczki a tu jak widać same perełki, nie miałam jeszcze z nimi do czynienia :)

Zestaw miniaturek od Clinique

"Zestaw systemu pielęgnacji skóry 3 kroki: 1. mydło w płynie do mycia twarzy, 2. płyn delikatnie złuszczający 3. beztłuszczowa emulsja nawilżająca"
Zestaw idealny na wyjazd. Czyż miniatury nie są urocze? :) Ciekawi mnie emulsja nawilżająca

Balsam do ust Yves Rocher Czereśnia



Próbki, próbeczki


dużo koreańskich cudeniek, których jeszcze nie miałam :)

Jak widzicie jestem zachwycona swoją paczuszką :) A wy dostałyście już swoje? Podzielcie się linkami, żebym na pewno nie przegapiła :)

10 komentarzy:

  1. uuu paczka cudna, a ja czekam z niecierpliwością na swoją ;) hmm a zrobisz post podsumowujący :D??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję zrobić jak wszyscy już dostaną swoje paczuszki i się pochwalą :)

      Usuń
  2. Emulsja z It's Skin zapowiada się nieźle, zresztą nie tylko ona :)
    Ja ze swojej paczki też jestem bardzo zadowolona, już pokazywałam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat tej maski Holika Holika nie miałam okazji testować, ale uwielbiam ich maskę zluszczajaca do stóp. Polecam spróbować- daje rewelacyjne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna paka, ciekawe jak sprawdzi się ta emulsja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość jest świetna , w szczególności właśnie koreańskie produkty oraz zestaw od Clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, super! :) Najbardziej zaciekawiła mnie emulsja It's skin Aloe ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu