sobota, 20 maja 2017

Pianka Neogen i superpromocja :)


Robiłam dziś porządki w swoich kosmetykach - oczywiście stwierdziłam, że jest ich za dużo. Dwie godziny później zrobiłam zakupy przez internet ... życie :P Muszę jednak powiedzieć sobie dość i od teraz szlaban na kosmetyki. Na 3 miesiące (Jak ja to wytrzymam? :( )


Żurawinowa pianka marki Neogen trafiła do mnie dzięki Patrycji  Interendo.  Znajdowała się na mojej grudniowej wishliście. Jakoś tak mam, że swojej listy życzeń nie realizuje za to kupuje milion rzeczy spoza :P
Wpadła mi w oko, ponieważ jest siostrą pianki z zieloną herbatą polecanej przez Charlotte i ma prawdziwe owoce żurawiny na dnie :)

Opis ze strony kokosklep
"Delikatna, oczyszczająca pianka do twarzy z wodą żurowinową i owocami żurawiny, które zawierają przeciwutleniacze i zapobiegają przedwczesnemu starzeniu skóry . Dokładnie oczyszcza i koi skórę jednocześnie nie pozbawiając jej naturalnej ochrony. Odpowiednia do każdego typu cery."

Pianka ma puszystą konsystencję i pachnie delikatnie, mydlanie. Dobrze oczyszcza twarz, nie powoduje uczucia ściągnięcia. Dzięki swojej formie jest bardzo wydajna. Nie jest to może produkt "wybitny", ale z całą pewnością bardzo dobry :)

Cena pianki to około 80 złotych za 160 gram.
Piankę (i markę Neogen) jako pierwszy do Polski sklep wprowadził Kokosklep. Obecnie jest też dostępna w Juui

Dziś otwarty został nowy sklep internetowy - Skingarden, w którym można zakupić między innymi Neogen i do poniedziałku trwa tam super promocja: na hasło iloveskingarden zgarniacie -40% na wszystko  <3 Takie promocje to ja rozumiem :)

2 komentarze:

  1. Nie znam tego produktu ani sklepów, które zostały podane w poście. Muszę zajrzeć na ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam sporo kosmetyków. teraz jednak robię prezenty częściej mamie , siostrze i chłopakowi niż sobie, zaplanowałam, że na urodziny kupię sobie w sierpniu szminkę MAC i krem pod oczy
    Shiseido Concentrate

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu