czwartek, 1 grudnia 2016

Moja lista życzeń

Przedstawiam Wam moją, w sumie jak na mnie dość skromną, listę życzeń :)
Kochany Mikołaju jeśli nie wiesz co mi podarować tu masz małą podpowiedź :*



Oczywiście azjatyki: 

  • Serum Klaris z witaminą C
  • Pianka Neogen
  • Balsam do demakijażu Heimish
  • BB Cushion Heimish
  • BB Cushion Klaris


Znalazły się tutaj dwa kremy BB, których naprawdę nie potrzebuję bo mam ich dużo :P I pianka, których mam zapas :P
Najbardziej potrzebuję olejku, bo mój dobija dna ale nie mogę się zdecydować na zakup :P
A serum z witaminą C po prostu muszę w końcu wypróbować :)

Wszystkie produkty z tej części możecie kupić w Kokosklep lub Juui :)


Kolejną częścią są produkty do włosów :)


  • wcierka Kaminomoto
  • suplementy Hairvity i Vitapil
  • zestaw do włosów Shiseido


Chcę mieć długie i gęste włosy, więc produkty te są mi bardzo potrzebne :P
Niestety nie umiem zmusić się do regularnego stosowania wcierek ale może niedługo uda mi się to zmienić? :P
(dla zainteresowanych ja kupiłabym Kaminomoto - Juui lub Berdever, Shiseido - Berdever, suple - apteki/internet)

To koniec mojej listy życzeń - prawda, że skromna? Miałam ochotę na limitowaną, świąteczną edycję Too Faced ale mi przeszło widząc jaki szał-pał był na stronie internetowej Sephora (no i nie wiem czy używałabym aż tylu kolorów :P).

Jestem bardzo ciekawa co znajduje się na waszych listach życzeń a może takich nie macie? 

5 komentarzy:

  1. Życzę żebyś wszystko ze swojej listy znalazła pod choinką :) U mnie w tym roku na liście są stroje sportowe i kilka książek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha faktycznie skromne masz potrzeby :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcierkę Kaminomoto uwielbiam i polecam gorąco. Miałam również Shiseido białe, ale niestety nie służyły moim włosom, ani szampon ani odżywka :/

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu