piątek, 11 listopada 2016

Snail Recovery Gel od Mizon


Żel regenerujący od Mizon stosuję już dłuższy czas (stąd letnie zdjęcie a za oknem zima :P) a jeszcze o nim nie napisałam... Krem jest prezentem  ze spotkania HelloAsia (relacja) od Mizon Polska :)

Opis producenta: 
Lekkiale doskonale nawilżający żelowy krem z filtratem śluzu ślimaka. Zyskał sławę na całym świecie. Wspomaga walkę z bliznami orazniedoskonałościami skórnymi. Zwiększa homeostazę, odżywiawspiera naturalną barierę ochronną skóry i walkę z zmarszczkami. Oprócz filtratu z śluzu ślimaka zawiera adenozynę, peptydy, witaminy, ekstrakty roślinneIdealne rozwiązanie problematycznej skóry.


Żel ma pojemność 45 ml, opakowanie to plastikowa tubka. 



Bardzo polubiliśmy się ze ślimaczkiem - ma lekką formułę, szybko się wchłania i nie powoduje wzmożonego przetłuszczania. Dla mojej mieszanej cery jest świetny, dla suchych cer nawilżenie może być zbyt słabe. Działania przeciwzmarszczkowego nie zauważyłam (moje zmarszczki na czole od głupich min mają się dobrze i pozdrawiają :P).
Minusem jest wydajność - lekka formuła sprawia, że nakładam go więcej :PMyślę, że to opakowanie nie będzie ostatnim :)) Chętnie też przetestuję inne produkty z naprawdę bogatej ślimakowej serii Mizona. :)

Zostało jeszcze dwa dni do końca urodzinowo-azjatyckiego rozdania, do tej pory zgłosiło się 15 osób :)

rozdanie

8 komentarzy:

  1. Też mam mieszaną cerę, więc pewnie zadowoliłby i mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze swojego nie zaczęłam używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się sprawdził, mnie te ślimacze kosmetyki trochę odstraszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślimaki są super :) <3 Polecam się przełamać :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię żele ślimakowe. Przy suchej cerze też się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam takiego kosmetyku :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm może wypróbuję, na razie sprawdzam z dobrym skutkiem filtr prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf, który sprawia że moja skóra jest dobrze nawilżona i bez podrażnień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki filtr mam w swojej ofercie firma Fitaqua.

      Usuń

Szukaj w tym blogu