piątek, 28 października 2016

Bomibox - koreańskie pudełko z Ameryki


Bomibox reklamuje się jako "8 pełnowymiarowych produktów koreańskich dostarczanych pod Twoje drzwi"
"Co dostaniesz:
- co miesiąc box 8 najlepszych pełnowymairowych produktów plus próbki
- kartkę "co i jak" po angielsku
- darmową wysyłkę do US i płatną do innych krajów ( :( )
- udział w rozdaniach
- darmowe członkostwo w BomiTribe
- 100 % satysfakcji"

Trafiłam na tą stronkę obczajając inne boxy z pudełkami, które nie przekonały mnie swoją ofertą. Może nie do końca - memeboxy mnie oczarowały ale nie wysyłają do Polski :(

Bomibox dopiero rozpoczynał swoją działalność i reklamował swoje pudełko :) Kusił, kusił aż się zdecydowałam. Koszt takiej zabawy to 37$ przy miesięcznej subskrypcji, do tego jeśli nie mieszamy w US dochodzi nam wysyłka do Polski 19$ (ała!).  Też macie wrażenie, płacąc za wysyłkę że nie płacicie za nic? :P Zawsze wolę kupić więcej, żeby za nią nie płacić :P

Dodatkowo na stronie znalazła się informacja, że "subskrybenci-założyciele" będą mieli premię :P

Zawartość mojego pudełka (bez 1 elementu, zawieruszył się)  prezentowała się tak:




Pudełka zostały wysłane z US (albo Kanady nie jestem pewna :P) 18 września. Moje trafiło do mnie około 10 października. Trafiło do domu, bo ja już zdążyłam wyjechać na studia :P
No cóż myślałam, że za taką cenę dostawa będzie ekspresowa :P W międzyczasie napisałam maila o numer śledzenia przesyłki - na zagraniczne przesyłki takiego numeru nie ma :-( 

Samo opakowanie mogłoby być lepiej wykonane, ale bibułka i pastelowa kartka były urocze :P


Co znalazło się w pudełku:

1. COSRX Pianka z kwasem salicylowym (11$)- kremowa pianka zawierająca kwas salicylowy i roślinne ekstrakty usuwa martwy naskórek i zaskórniki.
Ciekawy produkt, nie wiem czy nie za mocny dla mnie - zastanawiam się czy go zatrzymać :P

2. COSRX Aha/Bha tonik (16$) - naturalne kwasy aha i bha w  mineralnej wodzie poprawiają jędrność skóry i usuwają martwy naskórek, alantoina zapewnia skórze nawilżenie i gładkość.
Używam od kilku dni i chyba będzie hit :P

Swoją drogą w podpowiedziach (już po zamówieniu) dowiedziałam się, że w pudełku znajdzie się marka Cosrx. Stwierdziłam, że pewnie pianka ale wolałabym toner albo serum :P A w pudełku było i to, i to - miło :) 
COSRX jest dostępny wPolsce u Kokosklep i Juui :)

3. Innisfree Jeju krem do rąk (kwiat lotosu) (4,5$) - masło shea zapewnia super nawilżenie dla suchych rąk z pięknym kwiatowym zapachem. Bestseller.
Nie używam kremów do rąk :P To maleństwo zresztą jest takie śliczne, że szkoda by mi było go używać - trafiło do rozdania :)

4. COSRX Holy Moly maska ślimakowa (4$) - bogata w mucynę ślimaka i wodę z czerwonego imbiru zapewnia bogactwo odżywienia, nawilżenia i wspomaga elastyczność skóry.
Cóż mogę powiedzieć? Kocham maseczki <3

5. Laneige Sleeping Ball (hand ball) (4$?) - te nawilżające całonocne maseczki dadzą Ci miękką i nawilżoną skórę po przebudzeniu.
Ciekawostka, którą chętnie wypróbuję a normalnie w życiu bym jej nie kupiła :P

6. Mediheal Lightmax Ampoule Mask (4$) - ta soczysta celulozowa maska w słodkim opakowaniu jest naładowana składnikami nawilżającymi i rozjaśniającymi. Poczujesz się jak po nałożeniu butelki serum.
Wypróbowana - muszę powiedzieć, że szału nie było :P

7. Missha Line Edition krem przeciwsłoneczny - kultowy,  nie bez powodu najbardziej polecany wielofunkcyjny filtr przeciwsłoneczny.
Poprzednia próba zaprzyjaźnienia się z filtrami nie wypaliła, może z tym się uda :)

8. Heimish mini paletka do ust - ta mini paletka 5 kolorów będzie uroczym dodatkiem do twojej torebki i doda blasku twoim ustom na wieczorne wyjście.
Słodka, kolorki śliczne :)

BONUS: Etude House water tint + próbka COSRX 
Prawdziwy koreański tint, na szczęście nie pomarańczowy :) Jedna próbka to nie dużo :P


Podsumowanie:

W pudełku znalazły się produkty o wartości 63$, czyli dużo więcej niż zapłaciłam za pudełko nawet z tą drogą w ciul przesyłką :P Produkty są fajne, niektóre limitowane, może nie wszystkie trafiają w mój gust ale prawie :P
Dlaczego więcej nie zamówię?
Gdybym mieszkała w US i dostała tego boxa za 37$ byłabym zachwycona :P (najlepiej jakbym jeszcze zarabiała duże hajsy :P)  Ale jak zapłaciłam za to 20$ więcej ... nie jest źle :P Ale na co miesięczny wydatek to za dużo :P
Dodatkowo zdecydowałam się na moje pierwsze zamówienie z Jolse, tam mają darmową przesyłkę :PP

A Wy co myślicie? Warto zdecydować się na subskrypcję?


14 komentarzy:

  1. Nie, nie, nie. Też chcę! Jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty, ale 57$ za pudełko niespodziankę, z której nie będzie się w 100% zadowolonym to dużo za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha ja przez Ciebie też zamówiłam xD mi napisali że dzisiaj wysłali xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech te drogie przesyłki ;) Pudełko jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa zawartość, choć pianka z kwasem salicylowym u mnie by się zmarnowała. No ale taki urok pudełek, że czasami znajdzie się w nim się coś nietrafionego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zawartość, ale chyba na razie się nie skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny box, natomiast rzeczywiście droga ta przesyłka. Buziaki :*

    http://aneestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gdyby nie przesyłka to było by idealnie i brałabym od razu , tak się zastanowię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super pudło! Szkoda tylko, że taka droga przesyłka:/ strasznie zniechęcające ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. "Koreańskie pudełko z Ameryki" <3

    Fajnie napisany post, aczkolwiek kosmetyków nie znam (dopiero zaczynam się interesować azjatyckimi).

    Ja bym się raczej nie skusiła na subskrypcję, bo jednak nie przepadam za niespodziankami i kolejnymi kosmetykami do zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Raz spróbowałam kosmetycznych boxów, byl to ShinyBox i uznałam, że to jednak nie jest dla mnie. Wolę swoje sprawdzone produkty. Pudełko kupiłam ok roku temu, a wiele produktów mam do teraz, bo nieszczególnie mnie zainteresowały. Co do przesyłki, to jest straszne! I tak nie jest źle, bo kończy się na płatnej dostawie i nie liczą za podatki, a te potrafią być zabójcze!

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu