środa, 24 sierpnia 2016

Kosmetyki do makijażu - wyzwania część trzecia

Nadrabiania zaległości ciąg dalszy :) 
Ostatnio w pełnym makijażu chodzę bardzo rzadko. Mój codzienny make up to krem BB i tusz do rzęs :) 
Zapraszam do obejrzenia mojej mini kolekcji kosmetyków do makijażu :)


Podkłady i kremy BB

  • Avon Ideal Flawless - o ile większość podkładów z Avonu uważam za nic nie warte, ten okazał się pozytywnym zaskoczeniem :) 
  • Missha Signature BB - dla mnie troszeczkę "za suchy" :(
  • Sana Pore Putty BB (Hello Kitty LE) - świetny :)
  • SKIN79 Dream BB - możecie poczytać o nim tu
  • It's skin Babyface BB - w zasadzie już go nie ma, trzymam ze względu na sentyment :P Pisałam o nim tu


Róże, rozświetlacze

  • I <3 make up Blushing Hearts - "pudełeczko z brokatem" :P
  • Benefit High Beam - mini rozświetlacz w płynie
  • W7 Honey Queen - róż
  • Benefit mini róż Dandelion
  • Rimmel zestaw do konturowania 



Cienie:

  • Sleek  Bad Girl
  • Too Faced Semi Sweet 
  • Inglot 
  • SKIN79 Coral Brown
  • Avon Urban Skyline


Tusze do rzęs:

  • Pierre Rene Genial Volume
  • Benefit They're real
  • L'oreal ML Feline
  • Benefit mini Roller Lash



Kredki, eyelinery
Od lewej: 5 x Avon :P, Holika Holika Jewel-Light eyeliner, Astor EyeArtist 081, L'oreal Super liner Blackbuster i Perfect Slim


Lakiery do paznokci
Część kolekcji lakierów do paznokci :)  Avon


Produkty do ust
głównie Avon, oprócz tego Benefit, Missha, Skin79
Pędzle 
Zoeva Bamboo

6 komentarzy:

  1. Ładna kolekcja :D zestaw pędzli przecudny *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. No trochę tego masz. :D dla mnie ten bebik z misshy jest za ciemny (i to o wiele za ciemny, nie da się tego obejść) i przegrywa z moją przetłuszczającą się buzią. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym miała napisać post i pokazać w nim wszystkie kosmetyki do makijażu, to pisałabym go chyba z tydzień :P Widzę, że też jesteś fanką szminek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredki z Avonu też uwielbiam :) U mnie ten BB Missha świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. heh krem BB z kotkiem także mam ;D

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu