niedziela, 17 lipca 2016

Wakacyjna paczka

Wzięłam udział w kolejnej paczkowej edycji na blogu Kolorowy świat Terii "Wakacyjna paczka" :). W ramach akcji wymieniałam się  z Kamilą -  My Lovely Fushia.  Spotkałyśmy się i wymieniłyśmy się osobiście. Nie przedłużając zobaczcie co dostałam :)


szampon i odżywka Alterra

żel werbena Yves Rocher, pianka mleczna Organique, 2 mydełka

żel do mycia twarzy Go Cranberry, chusteczki do demakijażu Alterra

maseczki

miniaturki, pastylki do kąpieli stóp

próbki, próbeczki :)

13 komentarzy:

  1. hihi ja na swoją jeszcze czekam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paka;) Wszystkie te produkty z Alterry lubię - chusteczki używałam daaawno, dawno temu i nawet nie wiedziałam, że są tak lubiane w sieci. Zazdroszczę pianki Organique i żelu GC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna zawartość paczki :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła zawartość, kosmetyki Go Cranberry kuszą mnie już od jakiegoś czasu :) Fajnie że trafiłyście tak, że mogłyście się wymienić paczkami osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paczka i ciekawe próbki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Werbena <3 Miałam kiedyś ten duet z alterry i nieźle sobie radził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego testowania Kochana :) Masz co zużywać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana zapraszam na podsumowanie akcji :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu