piątek, 8 lipca 2016

Maseczki Hada Labo

Dzisiaj zobaczyłam w lusterku jak fatalnie wyglądam - trzeba się porządnie wziąć za siebie :P Próbuję sobie wmówić, że to zasługa zbliżającego się okresu :P
Taki "badface day" to idealna okazja do zrobienia sobie maseczki :) Gdyby masksheety nie były takie stosowałabym je codziennie... ale zaraz, co to? :P 
Maski HadaLabo pojawiły się jakiś czas temu w nowościach, teraz zapraszam na recenzję :)


Widząc opakowanie masek 30 sztuk za 60 złotych, chciałam je od razu ale miałam kilka wątpliwości - czy maski które kosztują 2 złote za sztukę mogą być dobre? Czy po użyciu jednej maski z opakowania wielojednostkowego pozostałe 59 nie wyschnie ?

W opisie BerdeVer możemy przeczytać:
"Zestaw delikatnie liftingujących maseczek idealnych do codziennego użytku.
Płyn w którym są zanurzone to połączenie 6 produktów:
  • lotionu, 
  • mleczka,
  • serum anti-ageing, 
  • kremu, 
  • maseczki,
  • kremu pod oczy.".
Brzmi bardzo dobrze, prawda? :)



Z opisu z tyłu opakowania rozumiem tylko pismo obrazkowe :P

Po otworzeniu opakowania widzimy 30 sztuk dobrze nasączonych maseczek. Zapach może trochę chemiczny, przyjaciółka określiła jako "lekko szpitalny", mi nie przeszkadza :)

Nawilżenie po użyciu maseczki jest dobrze wyczuwalne :) Lekko napina buzię i ją rozświetla :)

Czy jej działanie jest równie dobre jak droższych masek? Zdecydowanie TAK :) Moja bardziej oszczędna część (zazwyczaj zduszona :P) cieszy się, że można mieć coś dobrego za nieduże pieniądze :P
Znacie to powiedzenie o tanim winie? "Tanie i dobre, dobre bo tanie ?" Te maseczki są dobre, nie tylko tanie :P 
Chętnie wypróbuję wersję niebieską :)


Buziaczki :P Zdjęcie w masce HL z mojego instagrama na który zapraszam :)
Wieczorem postaram się wrzucić post z nowościami :) :*

4 komentarze:

  1. Zdjęcie super:). Co do maseczek- tez się mamie skusilam. We wrześniu bodajże i mnie nie oczarowały. Do tej pory wszystkich nie zużyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Na nie skusilam" miało byc. Efekty pisania z telefonu;)

      Usuń
    2. dziękuję :) są bardzo wydajne :)

      Usuń
  2. Też mam taką pakę maseczek od Ber :) ale trochę inną wersję i 7pak:) świetnie nawilżają *.*

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu