sobota, 25 czerwca 2016

Pianka do mycia ciała Mango z Organique


Pianka do mycia ciała o smaku znaczy zapachu mango od razu wpadła mi w oko, gdy zobaczyłam nową serię :) Uwielbiam owocowe zapachy :) 
Jestem raczej zwolenniczką oszczędzania na produktach do mycia, ale te pianki chodziły mi po głowie już dawno :P 
Na zakup zdecydowałam się przy okazji promocji - w sklepie Organique w moim mieście odbywał się Wieczór Naturalnego Piękna - skorzystałam z okazji by zrobić zakupy z 15% rabatem. Do zakupów otrzymałam mydełko i próbki :)


Pianka ma cudowny aromat słodkiego mango, a mycie się nią to sama przyjemność :) Konsystencję określiłabym jako mix pianki z masłem - rozpływa się przy nakładaniu :)



Organique to polska firma produkująca kosmetyki z naturalnymi składami, tu głównym składnikiem jest nawilżająca gliceryna (skład wrzucę niżej:)).

Tym co przemawia na niekorzyść pianki jest niestety cena :( Kosmetyk jest dość wydajny, jak do tej pory ale nie oszukujmy się - za 30 złotych (200 ml) mogę mieć 3 duże, porządne żele pod prysznic :(. 

Podsumowując jest to ciekawa alternatywa dla zwykłych żeli jednak nie na co dzień :P Pewnie gdyby mnie było stać chętnie bym tak szalała :).
Natomiast uważam, że jest idealna od czasu do czasu, zwłaszcza po ciężkim dniu lub w dniu gdy urządzamy sobie domowe spa :). Idealnie sprawdzi się też jako prezent :)
Z pewnością chętnie wypróbuję inne warianty zapachowe :)
A Wy co myślicie na temat tych pianek? :P



składniki: glycerin, aqua, sorbitol, sodium cocoyl, isethionate, disodium lauryl sulfosuccinate, sodium chloride, sodium stearate, parfum, propylene glycol, sodium laurate, sodium laureth sulfate, sodium lauryl sulfate, phenoxyethanol, stearic acid, lauric acid, tetrasodium EDTA, pentasodium pentanate, tetrasodium etidronate, CI16255, CI19140, citronellol, geraniol, limonene.

11 komentarzy:

  1. Ja też od czasu do czasu lubię sobie ją kupić :) właśnie dziś nabyłam mango ;) lubię jeszcze bardzo kolonialną i grecką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię peeling enzymatyczny tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach uwielbiam te pianki i całą serię mango, pisałam o niej ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam puder z tej serii i pachnie tak bajecznie, że chcę więcej :) Cena odstrasza, to fakt. Ale od czasu do czasu można sobie zrobić przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam! I bardzo byłam zdziwiona, jak jest wydajna. Może faktycznie nie na co dzień, ale fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przygarnęła ta piankę. Mam bzika na punkcie owocowych zapachów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię żelów pod prysznic, więc cały czas poszukuję alternatywy, chętnie wypróbuję piankę mimo wysokiej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam, bardzo apetyczna pianka, coś innego i ciekawszego niż tradycyjny żel pod prysznic

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu