wtorek, 7 czerwca 2016

Kolorowe lakiery na lato :)


Regularnie zamawiam  z Avonu, jestem nawet konsultantką :) W ostatnim zamówieniu zdecydowałam się uzupełnić moją kolekcję lakierów o 3 nowe kolory :) Dwa kolory są nowościami, jeden jest ze starszej kolekcji :)

Zacznę od lewej:
1.  Citronized - świeża limonka :)

2. Verry Berry - ciężko określić ten kolor :) To miks różu, fioletu i burgundu, świetnie wygląda na paznokciach; trochę kłopotliwy przy zmywaniu :P

3. Rain Washed - mój hit, śliczny pastelowy błękit idealny na lato <3 Takiego koloru szukałam na wakacje :)

Polecam tą serię lakierów - są naprawdę fajne, dość długo się trzymają (u mnie lakiery bardzo szybko odpryskują, te wytrzymują dłużej :)).
A może znacie je? :)


7 komentarzy:

  1. Lubię te żelowe lakiery z avon, są naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godne uwagi są też Nail Wear Pro :)

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze żelowych lakierów z Avonu, miałam z Sally Hansen i były bardzo dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) ja nie miałam lakierów z SH :)

      Usuń
  3. Very Berry bardzo mi się podoba. To taki "moj" kolor.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu