poniedziałek, 9 maja 2016

Nowości z marca i kwietnia

Marzec i kwiecień szybko minęły a ja nie wrzuciłam nowości (już nie takich nowych :) ). Niedługo nadrobię zaległości :)


W marcu były moje urodziny i oprócz paczki od Interendo, którą możecie zobaczyć TU trafiło do mnie kilka innych nowości:



Komplet pędzli Zoeva Bamboo Luxury Set vol. 2
są śliczne i mięciutkie, nie jestem dobra w makijażu ale z nimi staje się to dużo łatwiejsze :)


Wymarzona paletka Too Faced i maskara Benefit They're real
Zauroczyła mnie paletka BonBons ale róże nie są zbyt częstym elementem w moim makijażu - cieszę się że zdecydowałam się na Semi Sweet. Te dwa produkty udało mi się upolować w naprawdę atrakcyjnych cenach :)


W zasadzie jeszcze w lutym trafiły do mnie dwa kremy Qrganique dzięki konkursowi Beglossy - jeden dla mnie a drugi dla mojego mężczyzny :) Zabrał go szybko, że nie zdążyłam zrobić im zdjęcia razem, dlatego wstawię zdjęcie konkursowe :)


Książka "Japonki nie tyją i się nie starzeją doczekała się już recenzji TU :)


Zakupy u BerdeVer: olejek do mycia twarzy BCL AHA o zapachu soczystego jabłuszka i mega zestaw maseczek w płachcie, próbeczki A-true


W kolejnym konkursie Beglossy udało mi się wygrać zestaw 3x serum wyszczuplające, coś dla grubaska :) Z wygranymi poszczęściło mi się jak nigdy :)




Zakupy w Avonie: myjaczki o zapachu jogurtu, malinowy żel, torebunia, szminka i baza pod makijaż :)
Kolczyki- nausznice to prezent od ukochanego :)

Kochane jak Wam się podobają nowości? :) Maj miał być dla mnie miesiącem oszczędzania - nie kupowałam kosmetyków a pieniądze i tak ubywają :P

 Czy byłybyście zaintersowane akcją wymiany paczuszek? Bardzo lubię takie akcje i chciałabym sama coś takiego zorganizować :)

9 komentarzy:

Szukaj w tym blogu