środa, 9 marca 2016

Akcja Zimowa Paczka

Udało mi się wziąć udział  w kolejnej akcji wymiany pudełek :) Całą akcję zorganizowała Terii z bloga Kolorowy Świat Terii - specjalistka od paznokci :)
Moją partnerką została Syla, która jest prawdziwą lakieromaniaczką :) O swojej pasji pisze na blogu klik.
Dziękuję dziewczyny, że dzięki Wam mogłam wziąć udział w akcji! :*

Zacznę od tego co trafiło do mnie ze Śląska :) Pudełko od Syli to głównie kolorówka :)


W paczce oczywiście nie mogło zabraknąć produktów do paznokci :)



Lakiery do paznokci: Inglot - piękny perłowy odcień, klasyczna czerń Wibo i łososiowa hybryda :)
Gadżety do paznokci: efekt syrenki (nie miałam go wcześniej, od razu wylądował na paznokciach), zestaw do kawiorowego manicure'u, naklejki na paznokcie
I zestaw polerek i pilniczków :)


Cienie do powiek w szaroróżowej tonacji, koralowo-pomarańczowa szminka, czerwonoróżowy błyszczyk Essence, i lilioworóżowy tint :)

Słodkie umilacze - owocowa herbatka i żelki w uroczym opakowaniu :)


malinowy antyperspirant :)


próbki, maseczka i serduszko ozdobione przez Sylę (jak się domyślam)


oprócz serduszka były też kolorowe świeczki :)


i odżywka do włosów o kokosowym zapachu :) Aż chce się ją zjeść :)

Mam nadzieję, że Syla nie pogniewa się jeśli pokażę Wam co ja wysłałam do niej :) 


Chciałam, żeby miała dużo radości przy odpakowywaniu każdego produktu :)

kąpielowe umilacze - rosyjski peeling do ciała Bania Agafii, malinowa kula do kąpieli Nacomi, płyn do kąpielii malina i orchidea

Paletka cieni Essence Roses i srebrna kredka tej firmy

 r
Nie mogło zabraknąć produktów do paznokci, by poszerzyć kolekcję Syli :) Róż, fiolet i zieleń oraz kryształki do ozdabiania paznokci


Maseczka do twarzy i serum nawilżające, Do paczki trafiła też minipianka do mycia twarzy ale nie załapała się do zdjęć :(

Mam nadzieję, że zawartość mojego pudełka przypadła Syli do gustu, choć prezentuje się troszkę skromnie :)  Mi pudełko od niej podobało się bardzo :)

8 komentarzy:

  1. Jakie przeurocze rzeczy! Szczególnie te akcesoria do paznokci <3

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba pudełeczka bardzo fajne :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam swoją pakę :D super rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo przepięknie to wszystko zapakowałaś<3 naprawdę! Uwielbiam tak pięknie opakowane prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś dopiero mam w planach skończyć i opublikować posta z naszą wymianką :D niestety obsuwę mam we wszystkim ;) Bardzo mi się Twoja paczuszka spodobała!!

    Tak Twoje pakowanie było super, bardzo mi się to spodobało. Ja niestety nie miałam możliwości (czasu) na takie fajne pakowanie :(
    A serduszko zapomniałam dopisać zrobiła mi koleżanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie skomponowałyście świetne paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszko urocze! Wszystki inne fajne- jak zawsze to z kosmetykami bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszko urocze! Wszystki inne fajne- jak zawsze to z kosmetykami bywa ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu