sobota, 13 lutego 2016

Moja Chciejlista

Chciałabym podzielić się z Wami o czym aktualnie marzę i śnię :). 
W zestawieniu znalazło się 6 puntów z mojej wishlisty, na której realizację na razie nie mam szans :P  Dlatego sobie o nich cichutko pomarzę :) 

Zestaw pędzli ZOEVA Bamboo Luxury Set Vol. 2 - śliczne, dobrze oceniane i ... drogie. 
Moje pędzelki, których używam pochodzą z różnych parafii :). Mam jeden bardzo dobry pędzelek Inglota do cieni, kilka sztuk taniej chińszczyzny - bardzo starej i wygrane w rozdaniu niebieskie pędzelki u Fancy :) 
Przyznam się bez bicia, że żałuję pieniędzy na drogie pędzle :P Prawie dostałam je pod choinkę, ale wolałam zestaw kosmetyków SKIN79 ;)
Too Faced Chocolate Bonbons - jak ją zobaczyłam stwierdziłam, że chcę ją :) Ale im dłużej patrzę to nie wiem... czy nie za dużo ma różowych cieni? Może bardziej pasowałaby mi wersja klasyczna?
Oczywiście na mojej liście królują azjatyki :) Marzy mi się dobry krem, do tego przekonał mnie opis - czego on nie ma... :) 
Wcierka Kaminomoto - żeby zamienić moją łysinkę w bujną grzywę... :)
...która będzie się pięknie błyszczeć - Olejek Tsubaki. W ogóle przygarnęłabym wszystko co oferuje sklep Ber de Ver do włosów i nie tylko do włosów :)

Nowe maski SKIN79 :) Najtańszy element listy :P Ale chcę wypróbować wszystkie nowe maseczki, jest ich kilka rodzajów :)

Mogłabym wymienić jeszcze dużo - ach ta moja zachłanność(Jestem zachłanna, zła i podła, czy jakoś tak :P). Szykuję post z nowościami, będzie sporo produktów do włosów, ale moje dwie przesyłki utknęły w wiejskiej poczcie :)

Koniecznie podzielcie się swoimi wishlistami :) Pewnie będę jeszcze chciała połowę rzeczy z waszych :P

17 komentarzy:

  1. Ber de Ver motywuje mnie do poszukiwania pracy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego to kobiety nie są w stanie zrobić dla kosmetyków... nawet pójść do pracy :P

      Usuń
  2. Ja zazwyczaj po przeczytaniu takich postów dopisuje do swojej listy kilka pozycji 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazło się coś godnego uwagi? :)

      Usuń
  3. Solidaryzuje sie z Toba w tych pragnieniach:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. hehehe widzę wspólny mianownik xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dawna chcę tą paletkę:D Jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Wishlista jest tak długa, że utworzyłam jej nawet specjalną podstronę na blogu :P

    http://sakurakotoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałam tylko najbardziej pożądane :) Mam wtedy wrażenie, że jest bardziej realna :)

      Usuń
  7. Marzę o tej wcierce, ale pewnie nie wydam tyle na kosmetyk do włosów;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuje się pod twoją wishlista!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm... Bonbons i kaminomoto tez mi się chce :D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam trochę tego ;) Nowe maski ze Skina są świetne, bardzo mi się podobają :) Tsubaki i Kaminomoto mam :) A paleta TooFaced wpadnie do mnie w marcu prawdopodobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te maseczki Skin79 kupię sobie przy najbliższej promocji :) czyli pewnie niedługo ;) Pędzle zbieram powoli Hakuro, niedługo o nich napiszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze poza pędzlami nie znam nic :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu