niedziela, 6 grudnia 2015

Kolorowe boxowe Mikołajki z Hello Kitty

Wrzucałam już zdjęcie tajemniczego, świątecznego boxa od Bibaby, ale dziś w Mikołajki chciałabym się podzielić jego zawartością :)
Całość była zapakowana w eleganckie, świąteczne pudełko z Mikołajem :)
A znalazły się w nim:
1. Ozdoby świąteczne, które musiały być wykonane przez Agnieszkę :) Urocze serduszko, gwiazdka i para rękawiczek z czerwonego filcu - powiesiłam je przy oknie i już wprowadzają świąteczny nastrój :)
2. Oczyszczający peeling  do twarzy Sylveco
To mój pierwszy produkt tej naturalnej marki, a peelingi i maseczki uwielbiam :)
3. Maseczka śluz ślimaka (Conny) 
widziałam maseczki tej firmy w Naturze, ale się nie skusiłam :) Wyprodukowana w Korei :)
4. Świeczka Kringle Candle First Snow 
nie miałam produktów tej firmy, na pewno wprowadzi do domu świąteczny nastrój tak jak wypełniła zapachem całe pudełeczko :)
5. Żel pod prysznic Yves Rocher - Zielona cytryna z Meksyku
Markę znam a zapachy cytrusowe to takie, które sama zawsze  wybieram :)  
6. Maska Kallos Blueberry - o maskach Kallosa pisałam tu, i wspomniałam że chciałabym wypróbować też Blueberry i Algae :)
Ja też chciałam spakować do pudełka Bibabie Kallosa ale ostatecznie trafił tam inny produkt do pielęgnacji włosów :)
7.Próbki, próbeczki - na prawdę mnóstwo ;) Najwięcej z Sylveco, Vichy, La Roche Posay :)






 Agnieszka włożyła w to pudełeczko serce (a oprócz tego także gwiazdkę i rękawiczki :) ) za co bardzo serdecznie jej dziękuję :*
Jeszcze nie publikowała na blogu co dostała ode mnie, mam nadzieję że podoba się jej choć troszkę :)
Bardzo dziękuję również Interendo za zorganizowanie tej wspaniałej akcji :*** (słynie ona z organizowania również szalonych rozdań , w jednym z nich nawet wygrałam :))

Mam nadzieję, że Mikołaj dziś nie zapomniał o moich czytelnikach :) A ja zaraz opublikuję wyniki konkursu Mikołajkowego :)

A to moje zdjęcie Bibaby, potwierdzające że pudełko do niej dotarło :)
Zdradzę wam, że to w czerwonym opakowaniu, które się nie zmieściło to Czekośliwka domowej produkcji - mam nadzieję, że posmakuje mimo, że Agnieszka za słodyczami nie przepada :)

11 komentarzy:

  1. hahaha :D :)) świetne są te boxy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile wspaniałości i jakie piękne, świąteczne pudełko <3 Uwielbiam maski z Kallosa :P
    ________________________________

    Zapraszam wszystkich na azjatycko- naturalne rozdanie!
    http://sweetrecipee.blogspot.com/2015/12/pierwsze-azjatycko-naturalne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobało się, podobało. Napisze o nim jutro, bo dziś nie dałam rady zrobić zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny box! Najbardziej podoba mi się ten peeling z Sylveco bo sama kiedyś chciałam go sobie sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny box! Najbardziej podoba mi się ten peeling z Sylveco bo sama kiedyś chciałam go sobie sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ho ho ho ile dobra ! :D

    snieznalaguna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie podobna edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna zawartość! :) Żel z YR miałam i lubiłam ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu