sobota, 14 listopada 2015

Konkurs Mikołajkowy

Jutro kończy się moje pierwsze rozdanie, więc może czas pomyśleć o następnym? :)

Rozdanie

Jak może wiecie dołączyłam do Kolorowej Boxowej Mafii Interendo / Hello Kitty :) Mój box jest prawie gotowy i nie mogę się doczekać aż go wyślę :) Na razie myślę jak go ładnie przyozdobić :)

Przygotowałam też skromny box dla Was :) Wygrać może każdy kto jest obserwatorem bloga :)
Początkowo miałam pomysł na box różowy, ale stwierdziłam że musi to być coś bardziej kolorowego :) Wiem, że dużo osób woli wiedzieć o co grają więc proszę :)

W pudełku znajdą się:
* perfumy Avon Celebre Ice (bergamotka, róża, nuty drzewne)
* wazelinka do ust Bielanda z olejkiem arganowym
* maseczka SKIN79 For Dark Panda + próbki kremów BB
* Avon Luxe - ekskluzywny puder z ekstraktem z białych szafirów; odcień Fair Silk
Wartość takiego zestawu to ponad 100 złotych, więc chyba warto wziąć udział :)

Co zrobić żeby wygrać? Tym razem wybiorę szczęśliwca osobiście, według na podstawie odpowiedzi na bardzo trudne konkursowe pytanie :) A brzmi ono następująco: 

Co chcesz w tym roku dostać od Mikołaja? Odpowiedź można uzasadnić :)

Pod uwagę wzięta zostanie również aktywność na blogu :)
Konkurs trwa do północy 5.12 a 6.12 zostaną ogłoszone wyniki :)
Ponieważ jestem dość kapryśną osobą, mogę zechcieć nagrodzić dodatkową osobę lub osoby :P

Schemat zgłoszenia:
obserwuję bloga jako: ....
odpowiedź na pytanie:....
lubię fanpage (tak/nie) jako: ........
udostępniłam na facebooku (tak/nie) ....
dodałam do blogrolla (tak/nie)....

1. Organizatorem rozdania jest właściciel bloga  http://lovedots-lifestyle.blogspot.com/
2. Koszt wysyłki pokrywa organizator rozdania. Wysyłka tylko na terenie Polski.
3. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być osoba pełnoletnią i spełnić powyższe zadania konkursowe.Jeżeli nie jesteś osobą pełnoletnią, ale masz zgodę rodzica/ opiekuna również możesz wziąć udział.
4. Rozdanie trwa od 13 listopada do 5 grudnia 2015r. do 23:59, zgłoszenia wysyłane po terminie nie będą brane pod uwagę. 
5.  Wyniki rozdania zostaną ogłoszone na blogu 6 grudnia 2015r.
6. Czekam na odpowiedź 3 dni w celu uzyskania danych do wysyłki. Jeśli nie dostanę odpowiedzi w terminie, losuję jeszcze raz. 
7. Nagroda nie podlega wymianie na żadną inną ani na jej równoważność pieniężną. 
8. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie w wyjątkowych sytuacjach. 
 9. Zgłoszenie do rozdania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr 133 pozycja 883). 
10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

28 komentarzy:

  1. Hahaha Hello Mafia pozdrawia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia wszystkim! Ja nie mogę się doczekać wyników poprzedniego rozdania! :D pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mogę się doczekać, żeby je ogłosić :)

      Usuń
  3. obserwuję bloga jako: Beauty B.
    odpowiedź na pytanie: Na Mikołajki bardzo chciałabym dostać Twojego boxa, ponieważ jak tylko zobaczyłam jego zawartość to od razu się w nim zakochałam ;)
    lubię fanpage (tak/nie) jako: Beauty .
    udostępniłam na facebooku: nie
    dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję bloga jako: Asiangirl From Sweet Recipee

    odpowiedź na pytanie:

    W tym roku, na mikołajki chciałabym dostać pewien azjatycki kosmetyk, o którym niedawno pisała Patrycja z bloga Interendo. Mowa o ampułkach snail nutrition ze Skin79. Od kilku tygodni mam na twarzy okropny wysyp. Nie mam pojęcia dlaczego. Mogę jedynie podejrzewać, że to przez zbyt częste jedzenie dyni bo czasowo się zgadza :P Chyba mój organizm ma na nią jakąś nietolerancję. Ampułki zawierają w składzie śluz ślimaka (i to aż 94%), gdzie Mizon, który dał u mnie bardzo fajne efekty miał tylko 74%. Różnica w stężeniu jest dosyć spora. Śluz ze ślimaka wspaniale radzi sobie ze wszelkimi wypryskami, bliznami, zaczerwienieniami i innymi paskudztwami na twarzy, podejrzewam że jest duża szansa na to że by mi pomógł odzyskać 'normalną cerę'. Niestety przez wzgląd na wysoką cenę, nie będę mogła za szybko sobie na niego pozwolić, więc muszę czekać do nowego roku:P

    lubię fanpage (tak) jako: Asiangirl From Sweet Recipee

    udostępniłam na facebooku (tak)

    https://www.facebook.com/SweetRecipee/posts/432502256934610

    dodałam do blogrolla (tak)

    http://sweetrecipee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety azjatyckie kosmetyki kosztują :( Łatwo o bankructwo :)

      Usuń
    2. Dokładnie :) Kiedyś wydawałam masę pieniędzy na koreańskie i japońskie kosmetyki do twarzy, ale chodziłam wyłącznie w starych ciuchach i do włosów używałam tylko szamponu xD Teraz dosyć mocno ograniczyłam budżet i ostatni raz kupiłam coś azjatyckiego parę miesięcy temu. Interendo jednak bardzo, bardzo kusi i ciężko mi zachować silną wolę :P

      Usuń
  5. obserwuję bloga jako: Margie
    odpowiedź na pytanie: Marzy mi się kolejna książka autorstwa S. Kinga. Uwielbiam jego książki i chciałabym stworzyć sobie taką półeczkę, niczym w bibliotece.
    lubię fanpage tak Ney Leenka
    udostępniłam na facebooku tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1498806490448106&id=100009563085580
    dodałam do blogrolla nie


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książek nigdy nie ma się za dużo :)

      Usuń
  6. obserwuję bloga jako: delov
    odpowiedź na pytanie: Od lat nie dostaje prezentów od Mikołaja więc nie oczekuję niczego, jedyne co mogę zrobić to być sama dla siebie Mikołajem i może jeśli się uda to chciałabym zaopatrzyć się w jeden z koreańskich cushion bo się w nich zakochałam :) Kupienie czegoś marki Innisfree(bo pogadam jej najbardziej w tej chwili) w pl graniczy z cudem dla osoby bez paypala bojacej się kupować na zagranicznych stronach.
    lubię fanpage tak jako Klaudia M
    udostępniłam na facebooku nie
    dodałam do blogrolla nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej marki, ale najchętniej przygarnęłabym wszystko co koreańskie :) Nie lubię paypala :( Chyba jeszcze można płacić kartą kredytową :p

      Usuń
    2. Nie tylko ty :) To taka ekologiczna marka, udało mi się jak narazie kupić ich apple juicy special cleansing kit i cleansing oil pachnie cudownie mogłabym go wąchać bez przerwy <3 Chyba tak ale jeszcze nie jestem do tego przekonana.Jak na razie pozostaje mi jedynie przeglądanie stron :")

      Usuń
    3. Zawsze to jakaś oszczędność :) Ja jak oglądam kosmetyki w necie to chcę wszystko :)

      Usuń
  7. obserwuję bloga jako: Agnes
    odpowiedź na pytanie: zestaw do manicure hybrydowego z lampą LED Semilac, bo lubię mieć pomalowane paznokcie, a nie mam czasu co 2-3 dni malować :)
    lubię fanpage jako: bibaba
    udostępniłam na facebooku: https://www.facebook.com/bibabaPL/posts/871963356250703
    dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję bloga jako: White Zephyr
    odpowiedź na pytanie: Jakiś czas temu odwiedziłam mały sklepik artystyczny, który prowadzi pewna ''starsza'' już posiwiała malarka. Sprzedaje tam obrazy i różne artykuły plastyczne bardzo dobrej jakości- co za tym idzie cena też nieźle postawiona ;p zauważyłam tam piękne, magiczne kredki! Najtańszy zestaw kosztował około 65zł, a najdroższy 150zł. W sumie zestawy różniły się opakowaniem kredek, a nie ilością kolorów czy firmy (najtańszy zestaw po prostu był w kartonikowym opakowaniu, a te droższe w metalowym). Są magiczne ponieważ każda kredka posiada kolorowy rysik, mix bodajże 2.3 kolorów, ale jakby zmieszanych. Ohh jak marzy mi się narysowanie czegoś nimi! Jestem oczarowana! Na mikołajki prezentu nie dostanę, ale może na Boże Narodzenie zaczarowane kredki trafią w moje szponki :) kto wie..
    lubię fanpage tak jako: White Zephyr
    udostępniłam na facebooku tak: https://www.facebook.com/whitezephyrblog/posts/1006946129328726

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję bloga jako: Katarzyna Wierzba
    odpowiedź na pytanie:Moim największym marzeniem,a zarazem prezentem od Mikołaja jest aby moja córeczka,która za 4 tygodni przyjdzie na świat była zdrowa.Bardzo się o to martwię,całą ciążę po badaniach prenatalnych,które wykazały ryzyko bardzo przeżywam i modlę się o pomyślne zakończenie :)
    lubię fanpage (tak Kasia Wierzba
    udostępniłam na facebooku (takhttps://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/1053212381397382
    dodałam do blogrolla nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za to kciuki :) Jak będzie miała na imię?

      Usuń
  10. obserwuję bloga jako: Eva Pe
    odpowiedź na pytanie: najchętniej dostałabym od Mikołaja zestaw startowy do hybryd z Semilaca. Od dawna marzy mi się samodzielne wykonywanie hybryd w domu. Mogłabym się cieszyć nienagannym manicure przez długi czas a poza tym, kto wie - może w późniejszym czasie mogłabym połaczyć przyjemność malowania pazurków z pożytecznym (zarabianiem pieniążków) :-)
    lubię fanpage (tak/nie) jako:Lady in Black
    udostępniłam na facebooku nie
    dodałam do blogrolla nie

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako: Komputeromaniaczka
    odpowiedź na pytanie: Mikołaju mój kochany przynieś mi od Magdaleny bergamotkę, różę, nuty drzewne zamknięte w Avon Celebre. Wazelinkę do ust pięknych, maseczkę i próbeczkę. Nie pogardzę pudrem z szafirów, by me lico pięknym było.
    lubię fanpage: nie

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję bloga jako: Nely
    odpowiedź na pytanie: Od Mikołaja chciałabym dostać ciepłe skarpety, bo mi wiecznie zimno w stópki, zapas gorącej czekolady na cały miesiąc, zimą uwielbiam ją pić. Nie pogardziłabym też workiem bananów i mandarynek, bo je uwielbiam :D A jak ma być coś kosmetycznego to wystarczą mi próbki wszystkich kremów BB SKIN79, to wreszcie przekonałabym się jaki będzie mi odpowiadać, wtedy wiedziałabym do jakiego potem wzdychać i na który odkładać złotóweczki ;)
    lubię fanpage nie
    udostępniłam na facebooku nie, ale na blogu tak http://czekolada-i-truskawki.blogspot.com/
    dodałam do blogrolla nie

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję bloga jako: beautifulchili
    odpowiedź na pytanie: W tym roku, na mikołajki chciałabym dostać wiele kosmetyki :)
    lubię fanpage (tak/nie) jako: nie
    udostępniłam na facebooku: nie

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję bloga jako: swiaturody159
    odpowiedź na pytanie: W tym roku chciałabym dostać po prostu KOSMETYKI! (żadna nowość) :) Niezależnie jakie.. Nie jestem wybredna i każdy najmniejszy drobiazg mnie ucieszy. Czy to żel pod prysznic, balsam, czy piękne perfumy.. Tym bardziej jestem zdania, że przede wszystkim liczy się gest, a my powinniśmy cieszyć się z każdego otrzymanego podarunku.:)
    Ale Twój box ucieszyłby mnie podwójnie, bo widzę perfumki Avon, które chcę już od dłuższego czasu hihi. Może Mikołaj usłyszy i dostane taką paczuchę. :D
    lubię fanpage tak jako: Świat Urody
    udostępniłam na facebooku: nie
    dodałam do blogrolla tak: http://swiaturody159.blogspot.com

    Tobie życzę bogatego Mikołaja!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako Kisielowa ^^

    W tym roku inaczej niż w poprzednich latach, chciałabym dostać perkusję. Gram już na tym instrumencie 2 lata i całkiem dobrze mi idzie. Niestety mój sprzęt nie jest zbyt dobry, firma noname, jakość średnia... Ostatnio jednak dostałam propozycję dotyczącą gry w zespole muzycznym. Nie ukrywam, że bardzo ucieszyłam się na tę wiadomość, ale bez nowego sprzętu będzie mi ciężko. Bardzo chciałabym grać wraz z moimi znajomymi, ale najpierw muszę mieć lepszy sprzęt. Mam nadzieje, że dostanę w tym roku nową perkusję i będę mogła założyć swój zespół muzyczny, i spełniać marzenia! :D

    OdpowiedzUsuń

Szukaj w tym blogu